čtvrtek 21. května 2015

Palisades - Mind Games (2014)


Crossení žánrů se už asi dnes nezastaví před ničím. Tentokrát to schytal generickej R&B electro pop a breakdownovitý post-hc. Na první poslech jsem byl tou drzostí lehce zaskočen (a to i přesto, že jsem milovník ranných Attack Attack!), ale po několika dnech jsem se přistihl, že mi spousta momentů z týhle desky zní neustále v hlavě a pomahají mi překonat nepříjemný pracovní den. Pravda, druhý vokál (zároveň i basák) je občas až moc "Justinovskej", ale vem to v tom šílenství čert! Chvílema je toho elektra až moc, ale pak to smete ve vhodnou chvíli zahranej breakdown a já jim to žeru i s navijákem. Prvních pět songů jede jak po másle, pak už obrátky trochu klesnou, ale pořád si to drží svůj standart. Hostování zpěváka z mých milovaných The Color Morale v People Like Us je už jen třešnička na dortu. Můžu potvrdit, že naživo fungujou věci z nový desky naprosto perfektně (tělo mě bolelo ještě dva dny po tom) a členové kapely jsou až nečekaně skromný a příjemný lidi. 4/5

- KarelSINCLAIR

Top tracky:
Bad Girls, Mind Games, Whatever You Want It To Be, No Chaser

Youtube: